Monday, October 25, 2010

diari hatiku

tangan ni gatal sangat nak menaip,tapi idea kering,pa nak ditulis ni erk.huhu,bru abeh exam,so otak tenang,xdak masalah...senangnya hatiku.lalalalaa
OK OK!!!SERIUS SERIUS!!!JANGAN MAIN-MAIN.LALALA,
ps:disebabkan hati terlalu suka,xleh nak serius langsung...


hmm,arini,tamatlah sudah sem 1.and hari start cuti sem,YEYEY!!!!
alamak,terexcited plak.pa nak wat,memang aku ni jenis yang payah control emosi..

untuk cuti sem ni,aku dah plan bnyak bnda,harapnya dapat dijalankan,antara schedule aku,kem usrah,bowlng,shopping,p swiming(tu pon lo da memb nak teman) n aku plan nak wat ketas keja siap-siap.nak wat kem o pogram anak angkat untuk mtd...huhu.tapi apapun,sebagai hambaNya,aku hanya mampu merancang,tapi Allah jualah yang menentukan,dan aku redho dengan setiap ketentuanNya...

cukup stakat ni,nanti aku melalut lagi.okey-okey,pesanan terakhir wat suma dan juga diriku,ada pepatah barat

" tuhanpun x mampu mengubah sejarah''


bukan lah aku nak mempersoalkan kemampuan Allah,cumanya yang nak aku sampaikan,biar apapun yang kita buat,xkan sesekali mampu mengubah sejarah,kerana sesungguhnya masa tidak akan kembali.macam yang telah dinyatakan dalam quran,surah al-asr

No comments:

Post a Comment