Monday, November 15, 2010

kuatkan hatiku

pasal post al Fateh,aku delay dulu...idea da banyak,tapi mood xdak...maafla sahabat,untuk menulis psl seseorang,lebih-lebih lagi tokoh islam yang sangat disegani,perlu di tulis dengan sepenuh hati...kalau x,mcmna aku nak luahkan kekaguman aku pada tokoh ni...


Allah benar -benar nguji aku.syukur,tanda kasih Dia pada aku...
bukan aku mengeluh,tapi ya Allah,hati ni,sayu sangat.
ya robbi,
aku redha,dan aku pasrah andai ujian ini untukku,
aku sanggup tahan kesakitan ni,
aku akan cuba tabahkan diri mnanggung derita sakitnya yang aku rasakan,
tapi hati ni x mampu ya Rahman,
melihat sahabatku turut susah dengan sakitku...
xsanggup aku menyusahkan mereka,
xsanggup aku untuk kongsikan kesakitan ni dengan sahabatku.
terasa diriku benar-benar berdosa menjadi beban buat mereka...

ya Allah,berikanlah kami kekuatan,
sungguh aku lelah ya Allah,
jangan biarkan aku rebah,
permudahkanlah ujian ni ya Allah,aku xmampu lagi nak menanggungnya,dan aku xmampu untuk kongsikannya...
maafkan aku sahabat,
maafkan lin mama,abah.
kakak,lin bukan adik yang baik,maaf xpernah memahami kakak.
wawan n abli,lin sayang korang...

No comments:

Post a Comment